czwartek, 11 lipca 2013

Spotted: Rockowe Oceny ruszyły.

Oto nadszedł dzień, na który czekaliśmy wszyscy z niecierpliwością. Specjalny korespondent Sznaucerka od tygodni czatował na drzewie we wschodniej części Internetów. Ponoć gałęzie już nieźle wpijały mu się w d... W tylną część ciała. Ale mniejsza z tym, bowiem wiadomość, którą mam do przekazania jest o wiele ważniejsza niż cztery litery naszego korespondendta.


Na Rockowych Ocenach, młodszej siostrze znanego i powszechnie szanowanego Raju Ocen (rest in peace) pojawiła się pierwsza ocena, napisana przez człekokształtnego o (nie)wdzięcznym nicku kszak, który twierdzi, że rozwiązał test IQ dla dorosłych (informacja kluczowa) z wynikiem 135 i  udaje mężczyznę. A przecież wszyscy wiedzą, że jedynymi mężczyznami w Internetach są Krulik, Plague i Mjut, doktor Mjut. No ale cóż, niektórzy lubią hodować w sieci kilka osobowości (jak nasza kochana MissJulaa, świeć Panie nad jej duszą). W każdym razie, kszak mnie zaintrygował. Może kiedyś będzie tak wpływowy jak pewna biuściasta piosenkarka i przyjmą go do Mensy? Pamiętajcie wtedy, że JA to przewidziałem. Powiem szczerze, że nie sądziłem, iż MarTHa ma znajomych na tak wysokim poziomie. Ta dziewczyna nigdy nie przestanie mnie zadziwiać. Chyba zaproszę ją na świąteczny bigos...

Co do samej oceny, szału nie ma; wątpię czy ktoś przyśle autorce kosz kabanosów do testowania. Poza tym, mam kilka zastrzeżeń, z czego najważniejszym jest to odnoszące się do wyrażenia "śmierć nie jest piękna", co powinien zapamiętać każdy szanujący się pisarz. Śmierć jak najbardziej jest piękna. Szczególnie wtedy, jeżeli skazujemy na nią obiekt, którego tkanki zamierzamy następnie spożyć z sosem czosnkowym i purée z zielonego groszku. Omnomnom.

18 komentarzy:

  1. To intrygujące, że Raj i Rockowe mają takiego samego skrótowca. Jakiś hołd? Czy spiezeg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej sygnał, że i tym razem będziemy mieć do czynienia z niezłym bagienkiem.

      Usuń
    2. A co to w ogóle były te Cukierkowe Oceny? Jak wpisuje w google, proponuje mi cukierkowe stringi...

      Usuń
    3. http://cukierkowe-oceny.blog.onet.pl/

      Takie ło znalazłam. Ale to chyba jednak nie o to chodzi?

      Chociaż z Martą to nie wiadomo...

      Usuń
    4. A to nie była ta pani, żegnająca się czymś w stylu "Spierdalam stąd"?

      Usuń
  2. Ja jestem jedynie marnym copycatem mojego idola, Doktóra Mjuta. Bo skoro jest Mjut, to może być kszak. Doktórzy są mądrzy, więc w pole IQ wpisałem największą liczbę, jaką mogłem sobie przypomnieć.
    Nie śmiejcie się z ludzi tylko dlatego, że chcą być tacy fajni jak Wy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paszoł won, wymyśl coś swojego.

      Usuń
    2. Kszak, ile masz lat? Popiszemy?

      Usuń
    3. Przepraszam, doktórze.
      Nie wolno mi rozmawiać z nieznajomymi, megazordzie.

      Usuń
    4. Twoj argumynt je niyprawy

      Usuń
    5. Jak się poznacie z megazordem, to już nie będziecie nieznajomymi, takczynie?

      Usuń
  3. Ocenialnia dopiero otwarta, a jedna oceniająca już ma urlop. Aha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Plose pani, plose pani, a oni mie bijo!

    Psysłam z bólem pupy.

    Rajek 2.0 ma swoje miejsce w Katalożku, chociaż dopiero się założył, a nas nie chcą wpuścić.

    Elyty, panie tego.

    OdpowiedzUsuń